вторник, 17 юли 2012 г.

Вкусно с Йоли







Днес съм много, много щастлива! Излезе от печат моята първа готварска книга. Преди повече от година издателство Сиела ме покани да издам книга с мои рецепти. С радост приех това предизвикателство  и днес книгата е вече реалност. Казвам предизвикателство, защото вие, моите читатели знаете, че готварството не е моя професия. Всичко, което приготвям в областта на кулинарията е плод на моето желание и въображение. Всяко нещо е направено с много любов.

Книгата се казва "Вкусно с Йоли", защото всъщност това са рецептите, които събирам в блога си от няколко години. Ястията са приготвени и снимани лично от мен, макар и непрофесионално.

Благодаря от сърце на издателство Сиела за предоставената ми възможност. Тази книга е за мен едно признание за труда и фантазията, която влагам в готвенето. Благодаря на художника Дамян Дамянов, че я направи да изглежда красива и вкусна. Доста го измъчих с малките на големина снимки. Благодаря на всички, които повярваха в мен.

Никога не забравяйте, че не е нужно нищо повече освен желание, вдъхновение и щипка любов. И много, много усмивки. Да ви е сладко!










.

117 коментара:

  1. Чудесна новина, Йоли! Честита да е първата ти книга, с пожелания да издадеш десетки поне! Стискам палци да намериш още много нови свои читатели, които нямат достъп до блога ти, но могат да имат това кулинарно съкровище в домашната си библиотека! Сърдечни поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Още утре ще я потърся .
    Няма начин да не я подредя до другите си кулинарни вълшебства!
    Честито,Йоли!
    И още много, много , много такива успехи и признания ти пожелавам!
    Поздрави и прегръдки! :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Мила моя Йоли, позволи ми първа да ти честитя страхотния успех! Изключително много се радвам за теб и се гордея, че те познавам :)))
    Пожелавам ти книгата да се преиздаде минимум 5 пъти в същия тираж, да се радва на читателското и критическото одобрение и да ти донесе още повече популярност и признание.
    Много те обичам и ти се радвам на всеки твой успех!:)Целувки

    ОтговорИзтриване
  4. Честито, Йоли!
    Пожелавам ти още много поредни томове да издадеш и да радваш сетивата ни.
    Книжката изглежда много красива и с невероятни снимки. Има ли я вече по книжарниците, за да си я закупим?

    ОтговорИзтриване
  5. Йоли, поздравления, мила!
    Това наистина е чудесно признание за всичко, което излиза от златните ти ръце!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  6. Честито Йоли!
    От година бродя из твоя блог и пробвам туй-онуй. Признавам си, че в собствената ми папка с рецепти, повече от половината съм копирала от теб. А колко реклама съм ти направила, ....можеш да ме ползваш за рекламен агент.
    Не мога да повярвам, че снимките на творенията ти не са професионални... всички са фантастични.
    Дерзай и публикувай!
    Поздрави Ани

    ОтговорИзтриване
  7. Честито мое скъпо другарче!
    Щастлив съм и се радвам заедно с теб!

    ОтговорИзтриване
  8. Поздравления от сърце! Искрено ти се възхищавам! darklsayer-Милена

    ОтговорИзтриване
  9. Поздравления, Йоли, за красивата книга! Обезателно ще попълни колекцията ми у дома.

    ОтговорИзтриване
  10. Congratulations!!! I`m really happy for you! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Браво! Много успех на книгата и вдъхновение занапред за още по-красиви и вкусни кулинарни изкушения :)

    ОтговорИзтриване
  12. Мила моя Йоли, нямаш идея колко много се радвам за поредния ти успех! Обожавам книги, обожавам готврски книги и при всичките усилия които полагам, не мога да ги заменя с компютъра! Та, приемам книгата като специален подарък за всички като мен и още утре ще се постарая да се снабдя с една (надявам се, че вече я има по книжарниците)!
    Целувам те!
    Мирона

    ОтговорИзтриване
  13. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  14. Мила,Йоли!Честито за книгата!Сигурна съм,че ще пожъне голям успех.Аз със сигурност ще си я купя и ще чакам с нетърпение втора част,защото съм сигурна,че ще има продължение :) Успех!

    ОтговорИзтриване
  15. Честито Йоли. Следя твоят блог, макар да не коментирам :) Радвам се за теб. Ще я намеря книгата:)
    Имах удоволствието да се наслаждавам и на другата ти професия при откриването на Автрийските музикални седмици:)

    ОтговорИзтриване
  16. Поздравления, мила Йоли!!! Да знаеш само как ти се радвам :) През август ще си пътуваме до България и това ще е първата книга, която ще си купя. Всичко, което ни предлагаш с толкова любов е прекрасно, БЛАГОДАРЯ ТИ от името на цялата ми фамилия - всички сме ти големи фенове. Когато открих блога ти можех да правя само леща и пиле с ориз, а днес(две години по-късно)и хляб меся, и чийзкейкове правя, и коледни елхички - абе с две думи - Господ здраве да ти дава :)

    ОтговорИзтриване
  17. Поздравления, Йоли! Съвсем очаквано беше да се съберат всички тези вкусотии в книга, която да заеме почетно място в кухнята ни:) Успех в новото начинание и нека се превърне в практика :)
    С най-добри пожелания : Мери

    ОтговорИзтриване
  18. Йоли, поздравления за твоята първа кулинарна книга! Сигурна съм, че няма да е последна и ще се превърне в кулинарен бестселър! Много, много се радвам! Честито още веднъж!

    ОтговорИзтриване
  19. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  20. Честито, Йоли!
    Това наистина е страхотна новина! Поздравления! Ще я чакам с огромно нетърпение!

    ОтговорИзтриване
  21. Поздравления, Йоли!
    Гордея се с теб;)
    Изглежда много добре тази книга и ще гледам да си я набавя;)

    ОтговорИзтриване
  22. Йоли,най-искрени поздравления за първата ти/но сигурна съм не последна авторска рожба/.Още сега отивам на"Славейков"/надявам се , че ще я намеря там/,защото си личи,че е голям шедьовър.Искам личен автограф и съм много щастлива ,че съм от хората,които са имали щастието да се запознаят с теб.Ти си прекрасна , а книгата е един чудесен повод да ни събереш на поредното кулинарно и музикално матине.Целувки и много прегръдки Краси Раданова

    ОтговорИзтриване
  23. Браво, Йоли! Не се и съмнявам, че книгата ще е успешна. Блогът, снимките, рецептите - наистина всичко, което си направила досега е прекрасно. И за се радвам за теб! Лек и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  24. Поздравления!!! Много се радвам когато хората които имат талант, работят и творят успяват! Не се съмнявам в успеха на книгата!
    Яна

    ОтговорИзтриване
  25. Здравей Йоли,

    Пожелавам успех на първата ти книга. На теб желая много нови кулинарни предизвикателства :)

    Успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  26. ЧЕСТИТООООООООООО Йоли!! Това наистина е гооооолямо признание на твоя труд и талант (независимо, че не ти е професия готварството), защото той е този който е движещата сила заедно с любовта и фантазията, а при теб те видимо са в ИЗОБИЛИЕ!! Бъди все така лъчезарна, вдъхновяваща и креативна (това помага и на нас да да се стараем по-вече :))!! Желая ти още много, много такива признания и най-вече крепко здраве, за да можеш да реализираш всички идеи, които се въртят в главата ти!! Целувки и прекрасен, слънчев и усмихнат ден!!

    ОтговорИзтриване
  27. BU KİTABI BENDE ALMAK İSTERDİM-TEBRİKLER-AYTOP

    ОтговорИзтриване
  28. Вие, моите читатели сте най-важното нещо за мен в областта на кулинарията, както я разбирам аз. Благодаря ви, че сте толкова мили с мен. Благодаря, че ви има! Вие сте моето вдъхновение и ще се радвам, ако ви хареса книгата. Можете да я намерите по книжарниците до ден, два. Да ви е сладко!

    ОтговорИзтриване
  29. Браво Йоли,
    нямам търпение да си я купя. Поздравления и още много успехи!!!

    ОтговорИзтриване
  30. Честито и от мен!Това е един логичен път на таланта!Бог те е докоснал и ти е дал красота,неподправена усмивка,музикална дарба и невероятни естетически умения в областта на кулинарията.А може би има и още таланти,за които тепърва ще научим...
    Желая ти сърдечно още много,много успехи във всяко едно поприще и на първо място здраве!

    ОтговорИзтриване
  31. Поздравления!
    Много ще се радвам да имам книгата :)

    ОтговорИзтриване
  32. Йоли, поздравления! С удоволствие ще си купя книгата и много се надявам да се сдобия и с автограф от авторката:)

    ОтговорИзтриване
  33. Честито,скъпа!Новината е невероятна и със сигурност заслужаваш тази чест и внимание!Уверена съм,че книгата ще има успех и интерес,а и като гледам класата на изданието би била и един прекрасен подарък за ценители!
    Много силно те прегръщам!

    ОтговорИзтриване
  34. Чудесна новина!Поздравления, Йоли! Напълно заслужено е рецептите ти да бъдат публикувани и на хартия.

    ОтговорИзтриване
  35. Поздравявам те от сърце, Йоли и ти пожелавам още много успехи! Видях книгата във фейса, доста се върти:):):) Наистина много се радвам, че рецептите ти вече са и в този вариант!

    ОтговорИзтриване
  36. Браво и честито, Йоли! Знам колко труд и желязна воля ти е отнела. Ще си я купя и с радост ще опитвам туй-онуй от нея.

    ОтговорИзтриване
  37. Честито, Йоли,
    Харесвам "Вкусно с Йоли", защото рецептите тук са точно по мой вкус. Подробно описани, вкусни, практични и ефектни. Усещам усмивка и позитивна енергия от всяка публикация и се чувствам уютно тук. Пожелавам ти да запазиш духа и настроението във всичко, което правиш!
    Успех на книгата!

    ОтговорИзтриване
  38. Йоли, честито! Вече си я поръчах и нямам търпение да я получа. Сигурна съм, че е вълшебна като теб!

    ОтговорИзтриване
  39. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  40. Отново благодаря на всички! Наистина сте страшно ценни за мен. Обичам ви!

    ОтговорИзтриване
  41. Поздравления!

    Ще си я купя непременно.

    Ти ме вдъхнови да повярвам, че и аз мога да сътворявам чудеса :)

    ОтговорИзтриване
  42. Йолиии...каква новина само!
    Най-искрено те поздравявам и ти пожелавам одобрението на твоите почитатели!Аз лично ще си я купя при първо посещение в БГ и ще си я прибавя към кулинарните ми книжлета!
    Поздрави мила и дерзай!
    Ти си прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  43. Страхотно! Как обичам да чета хубави новини!

    Поздравления, Йоли! Още утре ще потърся книгата ти, а на теб пожелавам все позитивни вълнения и много вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  44. Честито, Йоли! Възхищавам се на вдъхновението, любовта и търпението Ви и Ви пожелавам да напишете още много книги!
    Надявам се да обмисляте вариант за среща с почитателите си, на която да можем да закупим книгата с Ваш автограф!

    Поздрави,
    Светла

    ОтговорИзтриване
  45. Ами......вече е в колекцията ми! :-)
    Днес сутринта си я купих, седнах в едно кафене , и изпих първото си кафе за деня в компанията на прекрасните снимки и рецепти.Дори избрах какво ще е първото, което ще приготвя....непременно ще бъде отразено в блога ми.
    Още веднъж ЧЕСТИТО, Йоли! :-)
    Страхотна е книгата, прекрасни снимки, а подбраните рецепти са точно тези, които не съм пробвала.Повечето.
    Хубава вечер и прегръдки!
    Краси!

    ОтговорИзтриване
  46. Честито Йоли! Страхотна новина! Много успехи за напред! Сигурна съм, че ще вдъхновиш още много хора чрез нея!

    ОтговорИзтриване
  47. Поздравления, Йоли! Невероятните ти рецепти са приготвени, снимани и поднесени с толкова любов и финес, че книгата с тях ще е истинско бижу! Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  48. Мила Йоли!
    Честита първа книга с кулинарните ти вълшебства! От сърце ти пожелавам в най-скоро време да има и продължение, за да можем да се наслаждаваме на чудесните ти идеи и творения в кухнята!
    Сърдечни поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  49. Честито, Йоли!
    Много се радвам, че вече ще се радвам на рецептите ти и в този вариант :)
    Ще потърся книгата в книжарницата на Сиела.
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  50. Поздравления за книгата!!!! Пожелавам СИ следващия път е с музикален диск! Франциска

    ОтговорИзтриване
  51. Поздравления, Йоли. Обожавам блога ти, рецептите, много от тях съм изпробвала и са чудесни. Радвам се, че вече ги има и в книга и с удоволствие бих си я купила. Продължавай все така и ти пожелавам още много успехи.
    Галя

    ОтговорИзтриване
  52. Благодаря ви отново и отново.Толкова сте мили с мен.Стоя си широко усмихната и съм щастлива зарави думите ви.Наистина благодаря от цялата си душа!Ще представя книгата официално на 18 сптември в Студио5 и ще ви очаквам с нетърпение!

    ОтговорИзтриване
  53. Честито и от мен ★ Книгата изглежда прекрасно!

    ОтговорИзтриване
  54. Честито! С удоволствие чета блога ти от години и много се радвам, че си събрала прекрасни рецепти в красива книга! Непремнно ще я потърся! Успех!

    ОтговорИзтриване
  55. Честито и от мен Първа готварска книга !Колко е хубаво,когато мечтите се сбъдват!
    Изглежда мн.красиво направена,а за вкусните неща в нея нямам никакво съмнение-поне 4-5 лично съм изпробвала :)

    УСПЕХ!

    С удоволствие ще си я купя!

    ОтговорИзтриване
  56. Здравейте Йоли! Честита първа книга! Днес случайно попаднах на блога, но се опасявам, ще ще ми стане любимо кулинарно четиво. Успех!

    ОтговорИзтриване
  57. Хриси, Биси, Марианка, Кате, благодаря ви много момичета. Много сте мили!

    ОтговорИзтриване
  58. Честито и от мен, Йоли. Всички твои рецепти са страхотни, книгата ще ни даде възможност да им се наслаждаваме още повече:) Много успехи!
    Поздрави, Вероника

    ОтговорИзтриване
  59. Поздравления, Йоли! Радваш ме, приятелко!

    Бъди все така вдъхновена, очарователна и дейна!

    Прегръщам те :-)

    ОтговорИзтриване
  60. Вероника, Дими, благодаря момичета! Много сте мили. Да ви е сладко и дано ви хареса книжката.

    ОтговорИзтриване
  61. Čestitam mila na objavljenoj knjizi, sigurno će imati ogroman uspehi i veliki tiraž.
    Obožavam tvoje divne recepte, fotografije i slike.
    Da li će knjiga moći da se kupi u Srbiji, tako bih volela da je imam?
    Poljubac mila iz Beograda :)))

    ОтговорИзтриване
  62. Браво!
    При първа възможост и аз ще си я купя!

    ОтговорИзтриване
  63. Поздравления, Йоли! Веднага ще си купя книгата! Нещата, които правите и начина, по който ги презентирате са просто превъзходни!!! Браво на Вас!

    ОтговорИзтриване
  64. Благодаря ви много. Наистина се надявам да ви хареса книжката. Много сте мили!

    ОтговорИзтриване
  65. Честито, Йоли! Книгата изглежда страхотно!:)

    ОтговорИзтриване
  66. Идвам аз след отпуска и какво да видя-прекрасната ти книга...Честито,Йоли-крайно време беше.Много се радвам,че ще мога да си я купя.Целувам те,мила и до скоро в студио 5-прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  67. Йоли, книгата е прекрасна! Само един автограф от автора и липсва, но вярвам ще коригираме пропуска! :)
    Мирона

    ОтговорИзтриване
  68. Благодаря ви Кокона, Живе, Миронка. Много сте мили.

    Миронка,нямаш проблем,но само срещу семена от прекраснине ти латинки.

    Прегръщам ви момичета!

    ОтговорИзтриване
  69. Йоли, изложихме се тази година със семената от латинки! Малко е късничко да ги сееш сега, но ще имаш колкото искаш за догодина - само кажи кога и къде да ти ги доставя! Пък и без семенца ще дадеш едно автографче - нали си приятелче! :) Мирона

    ОтговорИзтриване
  70. Ще те чакам на представянето на книгата Миронка.На 18 септември в Студио 5.Допълнително ще пиша за час.Благодаря ти.

    ОтговорИзтриване
  71. Страхотна новина, поздравления. Още утре ще мина през някоя книжарница и ще си я купя с огромно желание. Понякога премъквам лаптопа до котлона, за да гледам рецептата и ме е страх, че ще има издънка. :))))))
    Пожелавам всяка година по една книга :)

    ОтговорИзтриване
  72. Йоли,

    поздравления за книгата. Вече я поръчах и с нетърпение чакам да я получа, за да и се насладя. Благодаря ти от сърце, ти си наше вдъхновение.

    Успех, а и скоро втрора книжка....

    Ани Стоянова

    ОтговорИзтриване
  73. Благодаря ви.Радвам се,че харесахте книжката.Благодаря и за всички хубави пожелания.Дай Боже да има и други книжки.

    ОтговорИзтриване
  74. Поздравления за всички тези красоти, които радват сетивата ни! От известно време посещавам блога, дори понякога само за да се заредя с добро настроение :) Вече си поръчах 2 книжки - 1та за подарък на нашата баба, която също се запали по блога, и ги чакам с нетърпение.
    Още много подвизи ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  75. Готово - макар и с малко закъснение, вече и аз съм щастлив притежател на тази чудесна книга. Днес прекарах няколко блажени часа в разглеждане, четене и набелязване на рецептите, които ще пробвам първо.

    Много се радвам, че намерих блога ти, и че имам първата ти книга! С нетърпение очаквам материала за следващата :)

    ОтговорИзтриване
  76. Благодаря ви,че сте купили книжката ми.Наистина много се надявам да ви хареса.Толкова сте мили!Приятно готвене!

    ОтговорИзтриване
  77. Йоли, ЧЕСТИТО!!!

    Вероятно това е било твоя голяма мечта и аз искрено Те поздравявам, че си сбъднала мечтата си, защото няма нищо по-хубаво от това :-)

    ОтговорИзтриване
  78. Много ти благодаря за поздравленията!Всъщност,даже не съм и мечтала за книга.Изобщо не съм предполагала,че някога ще ме поканят да издам такава.Аз затова досега изтривах и всички големи снимки,намалях ги като за публикация само за интернет.Съответно,художникът на книгата имаше доста ядове по моите снимки.Ако мислех за книга щях да ги пазя,а не да ги трия.Но,както се казва,всички хубави неща стават случайно.Много и се радвам на книжката.Наистина съм щастлива.Благодаря ти от сърце!

    ОтговорИзтриване
  79. Йоли, със закъснение, но сърце:
    моите поздравления и пожелания за още вдъхновение, и много нови кулинарни идеи - прекрасно пресъздадени и издадени в нови книги!
    Впечатляващи са и последните ти рецепти, в твоя стил, с много много вкус и красота!
    Голяма прегръдка и усмивки, Диана

    ОтговорИзтриване
  80. Благодаря ти Диди.При теб винаги е от сърце мила.Прегръщам те и аз!

    ОтговорИзтриване
  81. Честито, Йоли! Точно вчера гледах Йолисима и днес направих ябълковия крем с кокос. Стана много вкусен!!! Мислех си, вчера какво удоволствие е да гледам предаването и влязох днес в блога, за да предложа да издадете DVD с предаванията, за да може винаги, когато имаме нужда да ни улесняват в готвенето :))) И ето какво намирам.. КНИГА! Честито! Още утре възнамерявам да посетя книжарницата и да я закупя!!! Всяка една рецепта е много хубава и смея да кажа, че почти всички съм пробвала и съм много доволна. Благодаря ти, Йоли!

    ОтговорИзтриване
  82. Благодаря,благодаря,благодара!От сърце!Да ти е сладко и приятно готвене!

    ОтговорИзтриване
  83. Това е чудесна новина! Поздравления, Йоли! С удоволствие бих се сдобила с това бижу! Желая ти още успехи и още сбъднато мечти!

    ОтговорИзтриване
  84. Благодаря ти Ивче. Ще се радвам,ако си я купиш и опитаи някоя рецепта.Много си мила.

    ОтговорИзтриване
  85. поздравления първа готварска книга!
    Съжалявам, че не знаят достатъчно добре, за мен bbucura българския оригинал.
    Успех продължава.
    Гета

    ОтговорИзтриване
  86. Благодаря ти Гета.Ще се радвам,като я преведат на румънски.Защо пък не ... ха,... ха. Аз сега чакам твоята книга.Успех ти пожелавам.

    ОтговорИзтриване
  87. Здравейте, книгата ви е страхотна купих я подарък за майка ми, но и аз я използвах :д поздравления.

    Имам един въпрос и не знаех къде да го публикувам за това реших да е тук...Много се извинявам за това че Ви го задавам на неправилното място..
    Така във много ваши предавания, излъчвани по телевизията Вие използвате един нож, целия е светло розов на цвят на мен ми изглежда като някаква керамика, та въпроса ми е от къде мога да го закупя ? Майка ми много би се зарадвала на такъв подарък и може ли да се намери в по-малките градове? Много ще съм благодарна ако ми отговорите.. И отново се извинявам за коментара на неправилно място.. :)

    ОтговорИзтриване
  88. Мила, Йоли, купих си книгата - Прекрасна, Вдъхновяваща, Изискана, Красива, Апетитна, Разяждаща, Блестяща! Поздравявам те от сърце, съжалявам, че няма да съм в Студио 5 на 18.09. Успех :)

    ОтговорИзтриване
  89. Благодаря ви момичета.Много щастлива ме правите,че сте купили книгата ми.Наистина се радвам от сърце!

    Няма проблем да ме питаш каквото и да било тук,нали си е нещо като форум?Но защо не си си оставила името за да се обърна към теб както си му е реда?Нищо,следващият път.Първо,благодаря ти за милите думи.Радвам се,че харесвате с майка ти предаването и че си и купила книгота.Много мило наистина!Но за ножа - изобщо не те съветвам.Нямаш си представа какви боклуци са.Само са красиви.Това не е керамичен нож,а просто обикновен с някакво цветно покритие.Керамичните са много скъпи.Почнах в предаването с тези два ножа,защото стоят добре пред камера,но са наистина кошмарно тъпи.Много скоро ги махнах и замених с обикновени стоманени.Наистина за нищо не стават.Но както си решиш,все ще обелите някоя праскора с тях ... ха,ха.Не,без майтап,не купувай.Не си заслужава.

    ОтговорИзтриване
  90. Много Ви благодаря за бързия изчерпателен и откровен отговор, няма да й купя нож. Книгата Ви е страхотна, наистина като и самата вас с майка ми не пропускаме предаванията Ви. Пожелавам Ви само хубави неща!
    Надяваме се да има и втора книга! :)
    П.П. името ми е Йоана... :)

    ОтговорИзтриване
  91. Благодаря ти Йоана, много си мила.А на майка ти и купи нещо друго.Има чудесни домакински неща.

    ОтговорИзтриване
  92. Cestitam !!!
    ti si jedna veoma talentovana osoba !!!Sretno !!!

    ОтговорИзтриване
  93. Благодаря ти много Мирияна.Много си мила.

    ОтговорИзтриване
  94. и аз я получих за рожденния си ден!!!! вече съм върл фен! пробвах някои рецепти и са супер! поздрави
    :)
    нели

    ОтговорИзтриване
  95. Благодаря ти Нелка. Много си мила. Сега,след като имаш книгата ти пожелавам приятно готвене и да ти е сладко!

    ОтговорИзтриване
  96. Congratulations!! You have a great talent. I am a married man that live in Brasil, but love to try your recipes with my wife. I like to cook, even sometimes it does not look the same at yours as well. God bless you, and I hope your book can be trabslated to english sooner or who knows to brazillian portuese. I am sure that will be a best-seller.

    Rodrigo

    ОтговорИзтриване
  97. Поздравления Йоли, рецептите ти са невероятни. ;)

    ОтговорИзтриване
  98. Много ти благодаря.Радвам се,че ти харесват.Приятно готвене и да ти е сладко!

    ОтговорИзтриване
  99. Милая Иоланта, восхищены Вашими работами и как кулинара, и как фотографа, и как художника в кулинарии. Это невероятно, что Вы не являетесь профессиональным поваром! Для нас это было неожиданностью! Распечатали Ваши фото и обклеили ими всю кухню! Спасибо Вам за Ваш талант. Мечтаем познакомиться с вами лично. Приглашаем в Украину в гости! Наш адрес free21dom@gmail.com
    С уважением, Алексей и Юлия

    ОтговорИзтриване
  100. Уважаемая Юлия и Алексей. Спасибо от всей души за ваши добрые слова. И вы можете посетить в Болгарии. Я ожидаю, что вы, а вы пришли. Рад, что вам нравятся мои рецепты. Приятного аппетита и до скорой встречи.

    ОтговорИзтриване
  101. Здравейте, Йоли! Много се радвам че открих вашия блог. Познавам рецептите Ви от сайта гответе с мен още от 2008 година и ето че Ви открих отново. Ще потърся книгата Ви е ще си я купя. Здраве и късмет и Весели празници Ви пожелавам! Mari123

    ОтговорИзтриване
  102. Благодаря от сърце,Мари.Много ще се радвам,ако ти харесат и двете ми книги и готвиш от тях.Весели и щастливи празници ти желая!

    ОтговорИзтриване
  103. колко пари е тази книга
    аз съм от ямбол.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Книгите са по 25 лв. Ще се радвам, ако си купиш някоя от тях и готвиш по нея. Благодаря ти.

      Изтриване
  104. Позвольте выразить своё восхищение вами и вашими книгами, рецептами, работами. Как красиво! Как восхитительно!
    Позволете ми да изразя моето възхищение за вас и вашите книги, рецепти, произведения. Колко е красиво! Как невероятно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Большое спасибо, Катя. Ты такая милая! Я очень рад, что вам нравятся мои книги.

      Изтриване
  105. Честито за книгата! А има ли от къде да се закупи и свали online, тъй като аз живея в Германия и незнам как мога да се сдобия с нея?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря. Книгите ми нямат електронен вариант. Могат да се поръчат през интернет, но нямам представа дали издателството прави поръчки за чужбина. Инаме ги има по книжарниците. Ще се радвам, ако ти харесат и са ти полезни.

      Изтриване
  106. Липсвате ми на екрана, Йоли!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва предаването, Денке. Благодаря ти за милото отношение. Не зависи от мен кога ще го повтарят ... потретват и т.н. Това телевизията си го решава. Благодаря ти отново.

      Изтриване
  107. Честита книга Йоли, имате невероятни рецепти. Не съм ви гледала на екрана, но това е моя загуба. Пожелавам успех и се надявам да ви намеря да ви гледам как творите вашите прекрасни рецепти.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря от сърце. Много се надявам моите книги да ти харесат и да са ти полезни. Що се отнася до предаването, непрекъснато повтарят епизодите. Все ще уцелиш някой. Благодаря още веднъж за милите думи.

      Изтриване
    2. Поздравления Скъпа Йоли и за невероятните рецепти и за книгата. Искам да попитам откъде мога да си я закупя?

      Изтриване
    3. Много, много ти благодаря за хубавите думи! Радвам се, че ти допадат рецептите ми! Книгите ми може да купиш от по-големите книжарници или от интернет. Може би ще ти е лесно да зададеш в търсачката на Гугъл питане. Знам със сигурност, че се продават и онлайн. Благодаря ти още веднъж! Искрено се надявам книгите ми да са ти полезни.

      Изтриване